Gå til hovedinnhold

Gå ned i vekt fort: vann aerobic

Vann aerobic - en måte å gå ned i vekt


Mange kjenner og er glade for å aerobic. Nylig, mer og mer sies imidlertid aerobic vandig medium. Dette er en fin måte å perfeksjonere og slank figur.

Aqua aerobic er en kombinasjon av aerobic med korrigerende øvelser og svømme elementer. Den ble oppfunnet på 80-tallet av det tjuende århundre, og siden da dens popularitet vokser i styrke.


Vann aerobic bedrifter kroppens


Vann aerobic gir oss mye mer enn han pleide å trene på et treningssenter eller på ordene. Hvorfor? Fordi når gymnastikk i vannet vil brenne mye mer energi, slik at vi blir kvitt det mer unødvendig fettvev. Dette er en ideell idrett for kvinner klager over foldene på magen, er cellulite ikke veldig fast kjøtt. Med disse øvelsene kan også bruke den fremtiden vi - avlaster i tillegg på denne måten ryggraden, som i ni måneder har også holdt voksende magen (oppdrift av vann gjør kroppen er balansert og enklere å utføre bevegelser).

Vann aerobic ideelt for helse


Mange terapeuter anbefaler sine pasienter å utøve er i vannet. Spesielt for folk som har et problem med skjelettsystemet, og synovial. Vann aerobic er også indisert for folk som har hatt alvorlige og komplekse operasjoner - gir raskere tilbake til helse og gammel form.

Plus vann øvelsen er at det ikke skal belastes ledd eller ryggraden. I tillegg må de musklene blir sterkere, og kroppen mer effektiv. En annen fordel er det faktum at det hydrostatiske trykk av vannet virker på kroppen som lymfe massasje, som gjør blod og lymfe sirkulere raskere. Dette i sin tur oversettes til raskere å bli kvitt kroppen for giftstoffer og skadelige produkter fra stoffskiftet.

Hvor mange kalorier du forbrenner under vann aerobic ?


Hvis du ønsker å raskt bli kvitt de utenomfaglige kilo, er aerobic i vannet, ingen tvil om vi vil være i stand til mye raskere. Innen 45 minutter gjennomsnittlig person forbruker holdning på ca 500 kcal. Dette er fordi vannet vår hver bevegelse sliter med sin motstand. Så de er vanskeligere å utføre enn f.eks. The gym. Takk til vann kroppen vår er tvunget til å jobbe mye hardere muskler. Derfor, du brenne flere kalorier. Det er også verdt å nevne at trening i vann, kan vi utføre mye lengre enn vanlig aerobic i rommet.

Svaret er nei! Klassene vanligvis finner sted i det grunne bassenget. Vanligvis er de stående i vannet hoftehøyde eller brystet. Det er også en fin måte å oppmuntre til bruk av vann folk redd for henne (f.eks. på grunn av tidligere ubehagelige minner, smelting, etc.). Aqa temmer vann aerobic og svømmebasseng. Mange senere vil også, f.eks. for en svømmetur. Det er også trening i kulper, men de er ment for mer avansert og godt flytende.

Ved bassenget kan du øve selv. Foreløpig er det imidlertid en rekke tilbud for gruppeaktiviteter. Instruktøren viser hva øvelser vil bringe oss de beste resultatene og fortelle deg hvordan du skal utføre bestemte bevegelser. Fordelen er også flyr i bakgrunnsmusikk, som gir studentene til tempoet og motiverer dem til å gjøre en innsats.

Hva utstyr er nødvendig for vann aerobic?


Det er ikke nødvendig å bruke utstyret under vannaerobic, spesielt hvis det foregår på grunt vann. Men hvis Let praksis på dypere vann, er det verdt å bruke den. Instruktører anbefaler oftest kalt. Pasta - Rørene er laget av skum med en lengde på omtrent 1,5 meter. Du kan sitte på dem eller holde dem under armene. Når du trener, kan du også bruke det med setebeltet festet forskyvning (også laget av skum) og skum og vekter (manualer er lys og flyte på vannet, er ideen å presse dem ut i vannet). Sko er også anbefalt fortrengning, som har såle laget av skum. Disse støtter kroppen ved å skyve dem opp til overflaten.

Når du trener, kan du også bruke alle slags ting som øker motstand, f.eks luftfylte plastflasker (du kan bruke dem som manualer - trykke under vann).. Å kjøpe er også spesielle plattformer som ligner steppene - disse enhetene i stor grad øke intensiteten av våre vann øvelser.

Hva antrekket?


Det er ingen spesielle krav til klær. Nettopp dette, at vi bruker vanligvis bassenget slik: i tilfelle av kvinner - badedrakt (fortrinnsvis i ett stykke, det kan også være bena, bikini fungerer neppe under trening) når det gjelder menn - komfortable, montert badebukser, høy kvalitet cap, flip flops og et håndkle. Goggles er ikke nødvendig, men de som også ønsker å svømme etter trening flere svømmebassenger - bør ta dem med deg.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Lett fordøyelig mat

Diett lett å fordøye
Denne dietten er oftest brukt i sykdommer i fordøyelsessystemet, men spiller en viktig rolle også i forebygging av en rekke sykdommer. Lett fordøyelig diett er en enkel modifikasjon av den grunnleggende ernæring. Det er lett fordøyelig, med mindre det er en ekstra indikasjon kosthold bør gi oss den samme totale mengden energi og næringsstoffer som det er i riktig ernæring av friske mennesker.