Gå til hovedinnhold

Gå ned i vekt fort: slanking magen

Slanking magen


I å oppnå og opprettholde en slank mage er en del av kroppen som oftest sprawiających oss vanskeligheter. Den ugunstige utseendet på mage klager til folk flest - selv fire av fem mennesker er misfornøyd med utseendet på magen hans, og det ville gjøre det bedre.

Faktisk er mange av oss har en genetisk predisposisjon for fedme. For det andre gir det oss problemer vanskeligheter med slanking hofter og lår. Bare noen mennesker, hvis du opp i vekt, opp i vekt jevnt over hele kroppen, uten at det på raskere økning krets i enkelte deler av kroppen enn i andre.

Det bør tilføyes at abdominal fedme, bortsett fra at det er så utbredt, er det også spesielt farlig for helsen, fordi det er forbundet med en spesiell visceralt fett - slik som hjertet og leveren - som kan forstyrre riktig funksjon av organer som er nødvendige for liv. Derfor er vellykket slanking magen ikke bare med å oppnå en positiv estetisk effekt og tilfredshet med sitt utseende, men også viktig for å sikre helse.

Hvorfor slanking magen er så vanskelig


Som nevnt er mange mennesker har en genetisk disposisjon for den såkalte abdominal fedme. Resultatet er at hvis du opp i vekt, er det magen er et område som er den raskeste fedme. Dette betyr ikke at vi ikke kan gjøre noe med vår tendens til å også utstående buk.

Dessuten er enda magen veldig "vanskelige" delen av kroppen når det gjelder å holde en slank figur: både menn og kosthold gevinst vekt lett, spesielt rundt magen; mye folk, selv om det er generelt mager, ikke kan takle stygge utstående buk. Faktisk gir en flat mage en fordelaktig utseende: å ha en flat mage og muskuløs henholdsvis vil presentere helst selv i trange klær.

Flat mage gjør god på oss er både bukser og kjoler eller tettsittende bluse eller skjorte. Imidlertid er en spesielt vanskelig å oppnå en tilfredsstillende utseende av hoveddelen består av ulike faktorer som har en tendens til diett, spesielt i magen, det faktum at magemusklene er vanskelig å trene, og - at vår mage stadig arbeider ved tyngdekraften, noe som bevirker en strekking av huden og dens uestetisk sag.

Det er en diett av svangerskapet - mange kvinner kan ikke gå tilbake til figuren før du blir gravid, spesielt når det gjelder magen. Faktisk, den gunstige utseendet på magen består av veldig mange elementer, og for alt vi bør bry seg, hvis vi ønsker å være i stand til å skryte av en flat mage.

Hvordan slanke magen - fakta og myter


For å lykkes i vekttap magen kosthold primært avkrefte noen myter som fortsatt somle på dette punktet. Den vanligste er nok rollen til øvelse i vekttap magen. Mange er overbevist om at grunnlaget for å flate mageøvelser er laget spesielt for denne delen av kroppen.

Tenker dette er galt.

Øvelser for magemusklene forårsaker muskel styrke, men ikke vekttap i seg selv - med mindre du utfører disse øvelsene, slik at energibalansen er negativ, fordi du forbrenner mer kalorier enn vi forbruker. Men er enda diett miste vekt ikke så mye fra magen, som på hele kroppen jevnt.

Av samme grunn, folk som lider av abdominal fedme, og selv etter å ha bare noen få kilo for mye bør ikke stole på det faktum at å gjøre flere crunches en dag (eller enda mer intens trening på magen) vil føre til innen et par uker (som frivillig løfte forfattere utøve programmer) vil være i stand til å skryte av en flat, muskuløs mage som de av en profesjonell idrettsutøver eller diett.

Grunnlaget for å oppnå en flat mage er slank, som er Shedding lag med fett som dekker musklene. For dette formålet, er den beste bruken av en kombinasjon av kosthold og aerobic øvelser gi intens kalori brenning. Diett allerede miste vekt, mosjon, gjør vi spesielt for å styrke magen, faktisk de produserer synlige resultater - bare musklene blir mer synlig, fordi de ikke vil ta dem dekket fettlaget.

Den beste starten å gjøre øvelser for magemusklene i begynnelsen av vekttap - vi vil ha noe å være stolte, vi diett for å gå ned i vekt, fordi det er til slutt en sterk magemusklene er ansvarlig for spenstig, hard mage. Men ikke underholde den tro at bare øvelser for magemusklene uten ekstra trening og kosthold vil sørge for at vi nå målet.

Andre måter å


Faktisk, mest i form av slanking magen kan gjøre tålmodighet og ryddighet. Men hva om du ikke ønsker å vente så lenge, eller vi ønsker å fremskynde effekten? Det er noen indikasjoner, som vi kan ty til flere metoder for å "støtte".

Personer som har mye gått ned i vekt og regelmessig mosjon og fortsatt ikke kan bli kvitt magen fett og vekttap tross tallet er uforholdsmessig fremtredende, kan velge for fettsuging og lipolyse.

Den første behandling gir bedre resultater, men det er mer invasive og mer kostbare, gir en økt risiko for komplikasjoner; lipolyse er billigere og mindre invasiv, men det fører ikke til en slik spektakulær effekt. Allikevel lar deg dumpe noen få centimeter i ønsket plassering - en ideell måte for folk som ikke ønsker å gå ned i vekt, men bare forme kroppen din.

Anbefales ikke mens slanking magen bruk av såkalte vibrerende belter - er enheter som ved å stimulere strømmen for å styrke magemusklene. Det vil imidlertid slanking magen, og på samme tid har en rekke medisinske kontraindikasjoner. Definitivt bedre og sunnere ideen er så tradisjonell trening.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Lett fordøyelig mat

Diett lett å fordøye
Denne dietten er oftest brukt i sykdommer i fordøyelsessystemet, men spiller en viktig rolle også i forebygging av en rekke sykdommer. Lett fordøyelig diett er en enkel modifikasjon av den grunnleggende ernæring. Det er lett fordøyelig, med mindre det er en ekstra indikasjon kosthold bør gi oss den samme totale mengden energi og næringsstoffer som det er i riktig ernæring av friske mennesker.