Gå til hovedinnhold

Gå ned i vekt fort: hvordan å miste vekt ved hjelp av en vannmelon?

Hvordan å miste vekt ved hjelp av en vannmelon?


Vannmelon inneholder praktisk talt alt vi trenger vitaminer og mineraler. Mesteparten har vitamin A og C. Det består av ca. 40% av den totale frukt. I tillegg er det noen ganske store mengder av vitamin B6, folsyre, tiamin ...

Hver av oss liker å spise noe crunchy og saftig. Jeg mener, selvfølgelig fersk vannmelon. Men det viser seg at vannmelon er ikke bare egnet for å slukke tørsten på en varm dag. Det er i en rekke vitaminer og næringsstoffer. Veldig bra det er at i mange områder den er tilgjengelig hele året. Dessuten har den interessante egenskaper som bidrar til å forbrenne fett.

Hvordan å miste vekt med vannmelon?


Å spise frukt er svært viktig, spesielt når du bor på en diett. Vannmelon er nettopp et slikt en frukt som har mye å tilby. En skjære en skive vannmelon har 86 Kcal. Dette er mye mindre enn 1 gram fett, kolesterol og 1% av den daglige verdien av natrium.

Men vannmelon gir 22 g karbohydrater, 2 g protein, ernæringsmessig verdi og evner til å brenne fett. Denne frukten er ideell for å redusere nivået av sukker i kroppen og gir en følelse av metthet i en lengre periode. Vannmelon inneholder praktisk talt alt vi trenger vitaminer og mineraler. Mesteparten har vitamin A og C. Det består av ca. 40% av den totale frukt.

I tillegg er det noen ganske store mengder av vitamin B6, folinsyre, tiamin og mange andre viktige mineraler. I tillegg til natrium den inneholder kalium, magnesium og mangan. Den inneholder også mye mineraler i mengder betydelig høyere enn noen andre frukter.

De helsemessige fordelene ved å spise vannmelon


Vannmelon er en meget potent antioksidant ved et høyt innhold av vitamin A og C. Ved dette bidrar til å oppveie frie radikaler som forårsaker en rekke sykdommer og inflammatoriske tilstander mange deler av kroppen.

Forebygging av slike sykdommer jeg hadde et hjerteinfarkt og hjerneslag. Rosa farge vann avslører at det er i det mye betakaroten, som hjelper i behandlingen av mange kreftformer, spesielt tykktarmskreft. Karotenoid ytterligere forbedrer vannmelon i kampen mot kreft.

Ved at vannmelon inneholder mye vann, hastigheter opp vår metabolisme, som tillater oss å brenne mange kalorier. Fiber og protein gir deg en masse energi og styrke for en aktiv måte å tilbringe dagen. Denne frukten er best støtter et balansert kosthold, kombinert med hennes gir virkelig tilfredsstillende resultater.

Oppskrifter på retter med vannmelon


Vannmelon hud bør være veldig fargerik, ikke kjedelig. Det bør også ta hensyn til vekten av frukt når du gjør ditt valg. Ripe vannmelon vil virke svært tung for sin størrelse. Det bør kombinere vannmelon med agurk og skaper en svært interessant og sommer salat.

Før fusjonen av alt bør du sørge for at vannmelon er ikke frosset, for ikke å ødelegge hele fatet. Legg til i salater litt kiwi og lime juice. Hvis du ikke har tid til å forberede måltider med vannmelon, kan du presse saften ut av det og lage deg en drink. For den nevnte salat bør gjøre det vanlig yoghurt med lavt fettinnhold.

Som for drink av vannmelon er verdt bashed ham tequila. Denne drinken smaker best bare i forbindelse med vannmelon. Vannmelon kan legge i prinsippet alt. Den har svært få kalorier og er svært velsmakende. Det er en frukt som vil gi deg virkelig mye ernæringsmessige egenskaper vil bistå i din helse egentlig på mange måter.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Lett fordøyelig mat

Diett lett å fordøye
Denne dietten er oftest brukt i sykdommer i fordøyelsessystemet, men spiller en viktig rolle også i forebygging av en rekke sykdommer. Lett fordøyelig diett er en enkel modifikasjon av den grunnleggende ernæring. Det er lett fordøyelig, med mindre det er en ekstra indikasjon kosthold bør gi oss den samme totale mengden energi og næringsstoffer som det er i riktig ernæring av friske mennesker.