Hvordan å behandle forstoppelse?

onsdag 7. desember 2016

Gå ned i vekt fort: de beste øvelsene for vekttap

De beste øvelsene for vekttap


Hvis du ønsker å gå ned i vekt, er det definitivt en rekke ganger kommer inn i tankene på spørsmålet, hva er de beste øvelsene for vekttap. Hva er den mest effektive for slanking? Hva jeg vil gi raskest resultat?

Mange tror at en av de beste øvelsene for vekttap er kjent. crunches, fordi tilsynelatende styrke magemusklene, og dermed magen blir mindre. Selv om disse øvelsene virkelig styrker magemusklene, betyr det ikke at du mister takket være dem fettet. Beklager, men crunches er ikke like effektive for noen som ønsker å gå ned i vekt.

De beste øvelsene for å miste vekt?


Det er mye snakk om en rekke øvelser for å miste vekt, men sannheten er at alle øvelsene kan deles inn i to hovedtyper. Aerob trening og anaerob.

Aerobe øvelser er slike hvor musklene produsere energi i prosesser av oksygen (aerob). Så mye for den "offisielle definisjonen". Hva slags trening? Kort sagt kan vi si at er de øvelser som involverer store muskelgrupper (f.eks. bena, hendene ned) for en lang tid. Svømming, løping, stavgang, sykling og så videre.

Slik trening må vare fra 30 til 60 minutter. Hvorfor så mye? Du ser under trening våre muskler forbruker pop-up energikilde - glykogen. Når du går tom for tilførsel av energi kroppen din når for reservene, eller fett. Derfor er aerobic trening er så bra for vekttap. For en lang tid med økt innsatsen vi begynne å brenne mer fett og mer fremragende.

Anaerob øvelser


Det er en annen type trening. Den såkalte anaerob trening. Dette er øvelser, musklene som produserer energi i anaerobe prosesser (anaerob).

De er hovedsakelig kjent. styrketrening, nemlig: push-ups, vektløfting, crunches. Under slike trenings spesifikke muskelgrupper (f.eks. biceps, magemusklene, brystmuskulaturen) blir tvunget til innsatsen. Under disse intense alvorlige, men korte treningsøkter hjerte er det ikke i stand til å gi en så stor mengde av lin til musklene slik at musklene kan begynne å brenne fett. Fat forblir så intakt og ikke stokket av magen.

Kort sagt, anaerob øvelser bidra til å utvikle muskler, men ikke akselerere fettforbrenning.

Konklusjonen er veldig enkelt - de beste øvelsene for å slanke, det er aerob trening, og dermed de som varer lenger og involvere flere muskelgrupper. Hvis du ønsker å miste magen, ned i vekt, er det nettopp slike øvelser vil være det beste.

Hemmeligheten av aerob trening


Jeg har veldig viktig informasjon for deg. Uten det, vil du aldri ha noen positive resultater selv trener aerobt i et par år. Du ser aerobic trening for å provosere kroppen brenne fett må vare i minst 20 minutter. Ved tidsbruk vil være alt glykogen og begynner å brenne, det som interesserer oss mest: fett.

Derfor ville det være best hvis du trene minst 30 minutter, rett og slett fordi fettforbrenning vil være det beste.

Tenk på dette før du begynner praksis

Aerob trening bør være godt planlagt, slik at alle deler av kroppen ble anvendt. Det kan ikke være at du trener bare ben fortsatt sykling og overkroppen forsømmelse. Hele kroppen skal være involvert i øvelsen. Den beste planen hele uken praktisere ulike deler av kroppen.

Hva aerob trening er mest effektive i å brenne fett?


Vel, dette er allerede ikke det åpenbare spørsmålet. For alle andre øvelser kan være best. Land at øvelsene er aerobic. Hvordan vet du at trening er aerobic eller ikke?

Spesielt under aerob trening vil du ha rask pust, men ikke en som du ikke vil være i stand til å uttale noen få setninger uten problem. Hvis du trener så mye at du ikke kan få igjen pusten og du fange kortpustethet - som om du når grensen av sin kapasitet - da allerede anaerob trening.

Så du kan:

- Sykle
- Swim
- Kjør
- Stavgang

Noe uten noe som vekttap vil bli tregere


Aerobic trening er viktig for vekttap. Takket være dem vi kan brenne rest oss overflødig fett. Dessverre, men det er en stor oppgave. Når vekttap mister vi ikke bare fett, men også muskler. Derfor må vi også bruke anaerob øvelser for å utvikle disse musklene.

Jo mer muskler, jo bedre?

Du ser at kroppen skal fungere skikkelig den trenger energi. Jo mer muskler du har, og jo større du er, jo mer energi du trenger. Det er forutsatt at for hver kilo muskler trenger ca 70-100 kalorier per dag. I sin tur, bruker kun kg av fett kalorier 2-5.

Søknaden antyder selv derfor. Jo mer muskler du har jo raskere vil du forbrenne kalorier. Det er bra, så bygge muskelmasse, fordi det hjelper deg ned i vekt, så er det lettere å holde figuren. Alt så både menn og kvinner bør begynne å bygge muskelmasse jo mer jo bedre (innenfor rimelighetens grenser).

Så jeg inviterer deg til å bruke musklene:

- Du kan gå til gym
- Du kan gjøre pushups, crunches
- Du kan kjøpe en manual og trene hjemme

For alle kvinner!


Ikke vær redd for å trene på treningsstudioet og utvikle sine muskler. Det er også en veldig god øvelse for å gå ned i vekt, og med mindre du trener veldig intenst musklene ikke vokser som hos menn. Bare kvinner må trene mye mer intensivt for å oppnå tilsvarende resultater for menn.

I stedet vil takket være utøvelse av Violent kvinnes kropp bli fastere, slank og sexy. Ramona og sidene vil bli slankere, fastere boms. I tillegg er det bryst konsolidert og "løfte" ved hjelp av hvilken bust vil være mer attraktive.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar