Hvordan å behandle forstoppelse?

mandag 17. oktober 2016

Slankesuppe

Slankesuppe  forskrifter


Du må huske at vekttap programmet kan vare lenger enn 3 dager. Hver dag spiser suppe valg, som deles inn i 3-4 deler.

Med suppe kan du:

  • En cocktail drink grønnsaker og 2 liter mineralvann;
  • spise 2 skiver knekkebrød med cottage cheese eller mager skinke.

I 3 dager vekten vil falle med 2 kg. Behandlingen kan gjentas en gang i måneden.


Kål suppe å gå ned i vekt


Det forbedrer stoffskifte og regulerer tarmfunksjonen. Den inneholder mye vitamin C, som akselererer fettforbrenningen.

Ingredienser: 1/3 hode kål (hvit eller italiensk) | 2 løk | 2 tomater | En rød pepper | En gulrot | 1 stilk selleri | 2-3 fedd hvitløk | en stor haug med friske urter (f.eks persille, dill, basilikum, oregano, estragon.) | pepper | spisskummen

Forberedelse: rene grønnsaker, vask. Poszatkuj kål. Peel, forvellet tomater, kuttet. Shred eller andre grønnsaker. Hell vann (ca. 1,5 l). Tilsett hakkede urter og kok til de er møre. Spice pepper og spisskummen.

Forsiktig! Ikke en bit av salt suppe.


Brokkoli suppe å gå ned i vekt


En kilde til kalsium, kalium, jern, fosfor, krom og vitaminene A, C og B-gruppen inneholder en masse av fiber, noe som bidrar til vekttap og lang tilfredsstille sult

Ingredienser: 1 brokkoli | 3 gulrøtter | 2 persille | 1 liten selleri | en haug med friske urter (persille, løpstikke, basilikum) | laurbærblad | allehånde | pepper

Forberedelse: renset gulrot, persille og selleri, vask og skjær i mindre biter. Hell vann (ca. 1,5 liter), tilsett krydder. Koke til grønnsakene er myke. Brokkoli skillet i buketter og vask, skylt urter, hogge. Legg til grønnsaker. Stek ca. 10 minutter uten dekning. Suppen kan blandes.

Forsiktig! Ikke en bit av salt suppe.


Gulrot suppe for vekttap


En rik kilde til kalsium, jern, kobber, sink, magnesium, kalium, vitaminene B1, B2, PP, M, C og beta-karoten. Forbedrer tarmfunksjonen, bidrar til å fjerne skadelige produkter av metabolisme og akselererer fettforbrenningen.

Ingredienser: 1/2 kg gulrøtter | 2 store poteter | En liten persille | bit fersk ingefær (ca 2 cm.) | kajennepepper

Forberedelse: Renset gulrøtter, pastinakk og poteter, skåret i biter, hell vann (1-1,5 liter), koke. Skrelles ingefær, tørk på et rivjern eller finhakk, tilsett grønnsakene, kok til de er møre. Spice pepper. Bland.

Forsiktig! Ikke en bit av salt suppe.

Cocktails og grønnsaker for å gå ned i vekt


En rik kilde til fiber, slik at man stirrer på for en lang tid og bidra til å fjerne matrester fra tarmen.

Cocktail fra beet


Ingredienser: 1 kopp bete juice, 1 eple, 1/2 kopp kefir, svart pepper

Forberedelse: Skrell eplet, skåret i tynne partikler. Bland saften av bete og kefir. Season.

Cocktail med selleri


Ingredienser: 3 selleristilker, en agurk, en gulrot, en tabell skje spirer, hakket persille, revet ingefær.

Forberedelse: Rensede grønnsaker, finhakk. Tilsett de øvrige ingrediensene og bland med litt vann. Drikk tungt kjølt.

Cocktail tomat


Ingredienser: 3 tomater, skive selleri rot, en spiseskje av kli, cayenne pepper.

Fremgangsmåte for fremstilling: De skåldede tomater, fjerne huden. Shred. Skrelles selleri, kuttet. Legg kli. Bland, krydder.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar