Hvordan å behandle forstoppelse?

tirsdag 25. oktober 2016

Sitron diett

Bruk sitron diett


Diet Sitron er rik på store mengder vitamin C. I motsetning bioflawonidy finnes i sitron tillate deg å forbrenne fett raskere og dermed resulterer i en slank ...

I tillegg, vitaminer er en kilde for B-vitaminer , men jern, magnesium, mangan, sink og selen. Disse elementer, sammen med en gruppe av B-vitaminer , fordi de avgifte lever og tarm, mens den renser hud og eliminerer følelsen av tretthet. Disse ingrediensene har også en annen fordel, styrke bindevev, som effekten er at huden blir mer fast og smidig.

Når du kjøper en sitron, må vi huske på en grunnleggende tilfelle av sitron med tynne skall er mer saftig enn sitroner med tykt skall.

Making sitron diett


Sitron diett er svært enkel å bruke. Hver morgen, før du spiser (fastende), drikk et glass vann med sitronsaft. Nøyaktig det samme gjør før lunsj og før middag. Sitronsaft kan også legges til andre retter etter eget skjønn.

Vi starter en sitron diett 


Vi starter med frokost:

1 brødskive beste brødet mørkt, vi satt på en bit av cottage cheese, som vi skvette noen dråper sitronsaft, kan vi også spise havregryn eller bygg laget kopp skummet melk. i tillegg kan man forberede revet eple stenket med sitronsaft.

Lunsj:

Alle typer sitrusfrukter : det kan være oransje eller grapefrukt eller mandarin.

Te:

På ettermiddagen forbered yoghurt med sitron juice (1/2 sitron).

Menyen sitron diett 


Dag 1

Lunsj - skal være ca 350 kcal.

Forbered egg i yoghurt saus

Hvordan å forberede: Bland 250 ml yoghurt med finhakket løk og to spiseskjeer hakkede grønnsaker kan være en persille, persille eller koperk, så vi koker to som kokte dem og hell sausen kan tilberede måltider på forhånd.

Middag -. Ca 300 kcal

Mushroom pasta

Kok om 250 gram kranen, fint kuttet dem, og hell sitronsaft, legg deretter til pre-kokt pasta er ikke mer enn 75 gram. bland alt, kan dryss persille også doadać 1 ss smør.

Dag 2

Lunsj -. Ca 320 kcal

Rice med stuet gulrøtter

For denne retten trenger vi 2 gulrøtter, som vasker og koker (tidligere skjær dem i skiver), deretter strø dem med sitronsaft. Deretter koke 200 gram ris, når kokt ingefær, ris kokt gulrøtter og kaste i pannen og sakte yngel. For gulrøtter og ris, kan vi legge til litt kokt brokkoli tidligere. Aktiv hell saften av hel sitron.

Middag -. Ca 300 kcal

Chicken Salad

Kok 150 gram kyllingbryst og skjær den i tynne strimler, kyllingbryst krydret 100ml yoghurt naturell med sitronsaft og litt pepper.

Dag 3

Lunsj -. Ca 350 kcal

Potetsalat med kylling

Kok 3 poteter, skjær dem i skiver og legg kokte tre, også skiver sopp, kondenserer hele sitronsaft. Så koker vi et kyllingbryst.

Middag -. Ca 320 kcal

Rice med kalkunbryst

Kok 200 gram ris (en pose), kokt ris sette inn i stekepanne , så vi koker en kalkun bryst. Når kokt, skåret i små biter og også oversette inn i stekepanne , og sammen med ris forsiktig yngel. Legg en spiseskje olje. Hele kondens med sitronsaft, kan du også legge til persille. I tillegg må du huske å drikke minst 1,5 liter vann om dagen. Hell 1,5 liter vann i en beholder og tilsett 4 skiver sitron.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar