Hvordan å behandle forstoppelse?

onsdag 17. februar 2016

Kosthold og helse

Hvor lett gå på et sunt kosthold?


Hvordan enkelt og uten store ofre for å gå på et sunt kosthold hvis du tidligere spiste tradisjonell eller verre junk food. Skal du på et sunt kosthold gjøre det vanskelig for alle typer namawiacze som vil hevde at du ser flott ut, og du trenger ikke å gå ned i vekt. Her er noen tips om hvordan man skal håndtere dem.


Ditt kosthold

Hvis du er for tiden kosthold, som er vant til, er ikke sunt, vil det være vanskelig for deg å bytte. Men husk at det å spise sunt vil bidra til å opprettholde normal funksjon av kroppen din og lar deg bryte fri fra mange sykdommer.

Hvis du bestemmer deg for å gå på et sunt kosthold, sikkert allerede du opplevd hvor vanskelig det er å kvitte seg med gamle vaner. Men det er hint som vil hjelpe deg gjennom prosessen så enkelt som mulig.

Fjern fra kosten alt som er usunt

Det første skritt vil være å fjerne sin handleliste over alt som ikke er sunt. Ikke kjøp junk food, behandlet, kunstige drikker ikke for å friste deg i løpet av dagen. Dette vil forbedre ikke bare helsen, men også rikdom portefølje.

Hvis du er bekymret for at du blir sulten i løpet av dagen, holde sunn snacks hendig som gulrøtter, yoghurt, frisk frukt eller kjeks med hele korn. Hvis du ikke kan avstå fra å spise godteri, holde på hånden en liten snack. En liten sjokoladebit eller candy bar vil ikke ødelegge dine forsøk på å gå over til et sunt kosthold. Men muntre deg opp.

Kunnskap om sunn mat

Neste skritt vil være å få kunnskap om sunn mat. De fleste har hørt at du bør spise grønnsaker, fordi det er sunt. Men dette er ikke en av dem går. God leser på internett litt om aktiviteter i kroppen og som enkeltprodukter arbeid. Dette vil gi deg en unnskyldning for hva som faktisk går på et sunt kosthold. Kunnskapen vil motivere deg fordi du ser betydningen av et sunt kosthold.

Analyse av måltider spises hver dag

Neste skritt vil være å analysere dine måltider i løpet av dagen. Har du en vane å spise i et rush mellom møter i neste jobb? Og kan du spise noen boller? Eller du har blitt vant til å kjøpe lunsj på fast food og rask å spise den? I så fall kan du oppleve at kroppen ikke levere en tilstrekkelig mengde av nødvendige komponenter.

Planlegg din tid på jobben for å spise i fred. Top forrige kvelden forberede en sunn lunsj til arbeid og pakke neste dag. Bruk din kreativitet. Dette kan være en salat, frukt og grønnsaker, f.eks. gulrøtter, kålrabi, müsli med yoghurt eller soya melk.

Det beste er rett og slett skrelles og vasket grønnsaker og frukt. Men hvis du ikke smake på lunsj, satt opp litt etter litt. Forbered en sandwich med masse salat og beholder med salat og grønnsaker. Stor og er svært næringsrik bananer, gulrøtter, kålrabi, agurk.

Det er viktig å kreativitet. Tror ikke at noe er en avfall. Begynn å oppfinne nye, smakfulle retter med sunne ingredienser. I stedet for å tenke at noe er frata, vil du tenke at du berike din diett og bli kjent med nye smaker.

Gå små skritt. Selv om en dag erstatte musserende drikke, et glass vann, vil det allerede være et stort skritt mot å forbedre helsen din. Strategien med små skritt vil hjelpe deg å unngå følelsen av at du nekter en mat du liker.

Et viktig skritt, og det ville være nyttig rensing av kroppen. Du trenger ikke å gå rett bort av kostbare metoder for å skylle tarmen. Det er mange naturlige metoder, f.eks. kosttilskudd som inneholder kostfiber , som du får kvitt en gang for alle forstoppelse, halsbrann , oppblåsthet eller gass ved hjelp av alle naturlige metoder dvs. Uten bivirkninger.

Straks du føler forbedring av helse, trivsel, økt energi, bli kvitt hud feil som. Det er også viktig å drikke mye, fordi vann spyler giftstoffer fra kroppen.

Hvordan håndtere oppvigleri?


Når du er allerede et sunt kosthold med hell, møter du et problem i form av oppfordring. Hvor mange ganger har du høre: "Hvorfor er å miste vekt Du ser bra ut Du trenger ikke å gå ned i vekt?!". Venner forteller deg: "Ikke slanking, du er en slank / y", og ennå vet ikke at din figur du skylder bare et sunt kosthold. Folk shoving sukker til kaffe eller kake: "Kom tilbake, en gang vil ikke skade" eller "kaffe bør være sukker." Heldigvis finnes det noen gode metoder for å håndtere oppvigleri.

De verste stedene å holde dietter er velkommen, spesielt de med alkohol. Alkohol inneholder store mengder tomme kalorier. Venner vil oppfordre deg til å drikke og slappe av. en god måte (for bilistene) er å tilby en frafalt etter hendelsen.

Eller si at hvis du går tom for øl for å gå til butikken og kjøpe. Deltakerne moro vil være takknemlig og vil ikke oppfordre deg til å drikke. I de fleste tilfeller ganske tilstrekkelig hvis du sier du kjører. Hvis kjøring er ikke en unnskyldning, sier at etter å ha drukket for å sovne og ikke ønsker å ødelegge en fest. Det er ingen mening fordi mange mennesker får trøtt etter å ha drukket.

En annen situasjon er firmaarrangementer eller middag med en klient. Snarere enn å gi opp og forklare seg, at når du avviker fra reglene, fordommer før sjefen, du ønsker å spise sunt. Da sjefen beordret deg sunne retter eller mindre porsjoner. I noen restauranter kan du be om halv deler og resten av flokken, f.eks. for hunden. Som du ikke har en hund så kan du spise lunsj for neste dag.

Enda vanskeligere er situasjonen ved familiebegivenheter, når noen hender du et stort stykke av kaken, og ikke ønsker å høre avslaget. Du kan si hva du vondt gårsdagen. Du ønsker ikke å spise magesmerter startet ikke igjen og brøt moro. Du kan også later til å være allergisk mot sjokolade.

Husk å resitere bare når noen behandler deg noe usunt eller kalorier. Ikke nekte å spise sunt og ikke sult. I motsetning til kamper, sult, kan det føre til vektøkning.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar