Hvordan å behandle forstoppelse?

onsdag 10. februar 2016

Få slanke lår

Slanke lår


Har du også ikke kan takle fettvev på lårene? Er du er også den type person som ville gi glede til å slappe av på stranden, men skammer seg over hvordan det ser ut?

Faktum er at millioner av mennesker rundt om i verden er overvektige og folk liker å dømme andre av skinn. Ekstra fett samler seg ofte på lårene, og dessverre er veldig tydelig.

Hvis du føler at lårene er for store, ikke bekymre deg. Denne artikkelen er løsningen! Hvis du leser denne artikkelen til slutten vil du oppdage noen gode måter å forbrenne fett i lårene, slik at du får en flott kropp, som du bare kan være stolte av.

Hvordan slanke lår?

Å kaste av hva som er unødvendig på lårene i første omgang bør ta hensyn til kosthold. Prøv å unngå karbohydrater som raffinert sukker, hvitt mel og produkter laget av det. I stedet begynne å bruke vell av grove kornvarer (brød, pasta, ris). Benytt deg av kjøkkenet hvetemel med fullkorn.

Kostholdet bør være konstruert hovedsakelig av grønnsaker og frukt. Dette vil hjelpe deg å bli kvitt noen kilo i løpet av de neste ukene. Det bør også unngå sukkerholdig brus og de overbefolkede koffeinholdige drikker energigivende.

I stedet bruker rent vann. Nok en gang, slår den enkleste løsningen å være den beste. Rent vann vil ikke bare bidra til å fjerne uønskede giftstoffer fra kroppen, men vil også påvirke stoffskiftet bedre og vil ha en svært gunstig effekt på hele kroppen.

Når dietten er under kontroll av tid til å etablere opplæringsplan. Trening skal være skreddersydd for å dumpe fett fra lårene og handle på ulike deler av bena. Blant annet quadriceps, hamstrings, hip adduktoren.

Før du begynner å trene musklene i lårene eller andre deler av kroppen din er det viktig å skikkelig oppvarming. På denne måten kan begrense risikoen for skader til et minimum, og du vil få mest mulig nytte av din aktivitet. Du bør aldri utføre øvelsen uten oppvarming, fordi det kan føre til mer skade på kroppen enn det var å få bra.

Å varme opp musklene kan du ta en kort 15-minutters joggetur. Du kan også gå en tur eller intens hvis øvelsene skal gjøres hjemme bare toddle for en kort tid på stedet.

Øvelser for lårene


La oss utøve på lårene. Quadriceps - en av de mest effektive øvelser for quadriceps, som kan kaste av akkumulert fett er knebøy teknikk. I begynnelsen i en liten stand fra hverandre, noe som vil svare til bredden av skuldrene.

Veve hendene bak hodet. Så bare bøy knærne, husk det enkle tilbake. Fleksjon bør være til et punkt der baken og ben danner nesten en rett vinkel i forhold til gulvet. Tilbake til utgangsposisjonen og gjenta øvelsen. Hele øvelsen bør bestå av 3 sett med 20 repetisjoner.

Adductor trening for å miste fett fra lårene - denne øvelsen vil kreve liggende på gulvet. Hvis du har en treningsmatte er en fantastisk tid til å bruke den. Ligg på din høyre side og heve hodet.

Bruk din høyre hånd, som en hodestøtte. Den venstre ben er nå parallell til høyre. Bare løft den sakte opp og sakte lavere. Ikke la beinet falt til utgangsposisjonen før du har fullført 20 repetisjoner. Etter en serie av endring legeme stilling og nå ligge på venstre side. På samme måte, fortsette treningen. Trening bør gjøres etter 3 sett (20 reps) for hver side.

Øvelser for hamstrings, slik at du forbrenner fett på lårene - for denne øvelsen kan bruke benken. Legg deg ned mot gulvet. Deretter bøye knærne og trekk hælen så nær baken. Gjenta i 3 serier på 20 repetisjoner.

For å forbrenne fett fra lårene bør også bruke et tau. For å oppnå ønsket resultat bør øve på det minst 3-4 ganger i uken. Hoppetau kan også brukes under oppvarmingen. Det er bra at hoppene var høy nok og tilbake samtidig enkel.

Alle disse øvelsene er meget effektive og vil tillate deg å miste den akkumulerte fett fra lårene i en kort periode. For å tjene de grasiøse ben selvfølgelig, det er masse andre øvelser. Men hvis du utfører disse øvelsene, og gjelder for den beskrevne måte å spise din suksess er det nesten uunngåelig. Følg gitt plan i 30 minutter hver dag for de neste 3 ukene.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar