Gå til hovedinnhold

13 dagers dietten

Kosthold i 13 dager


Ønsker du å gå ned i vekt raskt? Du har nok av deres overvektig ? Løsningen på problemet kan være kostholdet København. Men før du bestemmer deg for å bruk, utforske fordeler og ulemper med slanke tretten dager.



Diet København, svenske diett, 13 dagers diett - på alle disse navnene bak planen til umiddelbar tap av vekt. Det er en diett som har mange støttespillere og så mange motstandere. For die-hard entusiaster, denne metoden for vekttap hos personer som har en diett København alene mistet sin overvekt.

13 dagers diett regler

13 dagers diett tar - som indikert av andre navn - tretten dager. I løpet av disse mindre enn to uker bør du spise etter en bestemt plan. For hver dag er beskrevet i detalj meny. Normalt frokost er en kopp svart kaffe med en kube av sukker, eller gulrot salat.

Lunsj og middag er vanligvis et stykke magert kjøtt, egg, spinat og gulrøtter - i ulike kombinasjoner. Dersom det innen dagen kan du utveksle lunsj og middag er nei blandes måltider fra forskjellige dager. i de vanskeligste dagene av dietten antall måltider er vi begrenset til to - gi opp middag.

Uavhengig av dagen middag bør spises senest 18:00, bør vi også drikke rikelig med ikke-kullsyreholdig mineralvann og urteteer og grønn te.

13 dagers diett defekter

13 dagers diett er svært lav energi - gir bare noen få hundre kalorier om dagen. Ondsinnet spydig fleiper at slike matrasjoner ble gitt til fanger i de tøffeste fengsler. Virkningen av dietten på 13 dager er derfor svakhet, hender det at dieter på denne måten, vil personen mister bevisstheten.

Nesten alltid er det alvorlig hodepine, problemer med konsentrasjon. Det er verdt å vite at det å være på en 13 dagers diett, bør vi ikke f.eks. Å sitte bak rattet, fordi evnen til reaksjon og konsentrasjon er redusert. Den radikale skift til svensk diett av så lav energibalansen i kroppen er et stort sjokk. Ifølge ernæringseksperter , er denne metoden for vekttap ikke mye forskjellig fra sultestreiken og har lignende ulemper. Først av alt blir det fører til metabolske lidelse.

Hva betyr det?

Den plutselige reduksjon av brennverdi av måltider gjør kroppen skifter til lagrings aksjer. Metabolisme bremser ned, noe som kan senere vises (og oftest forekommer ) yo-yo effekt. Lidelser metabolic rate også hindre påfølgende stabilisering og vekt i det lange løp kan ha svært alvorlige konsekvenser.

I tillegg er den raske tap av kilo bevirker forringelse av huden, noe som raskt taper fasthet. Du må også vite at en diett variert så lite kan føre til vitamin og mineral mangler. Det er derfor nødvendig etter å ha nådd vitaminpreparater og kosttilskudd.

Vitaminmangel kan også påvirke tilstanden til hår og negler. Ifølge leger ernæringsfysiologer (og leger i andre spesialiteter) 13 dagers diett er nesten det motsatte av prinsippene for å spise sunt og fornuftig vekttap.

Eksempler?

Selv om antall måltider. Det er kjent at for å gå ned i vekt permanent og sunt, bør du spise ofte og små mengder. Det optimale antall måltider 5 - 6 per dag, mens den svenske kosthold er begrenset til tre, og på enkelte dager bare to! I tillegg bør kostholdet være mer diversifisert.

Sikkert er det også usunn så fort miste vekt, bør prosessen med å miste vekt spres over tid. For en forferdelig vane å mate ernæringsfysiologer mener kan starte dagen ved å drikke svart kaffe - på tom mage fungerer det ekstremt negative og kan føre til sykdommer i fordøyelsessystemet.

13 dagers diett fordeler

Ifølge ernæringseksperter, har 13 dagers diett svært få fordeler. Hvilke fordeler kan det oppdage? Gjerne fordel er å spise siste måltid før klokken seks. Vi pleier å spise middag for sent, noe som favoriserer opphopning av fett, fordi om kvelden og om natten, metabolic rate avtar. En god del av kostholdet til København er også oppsigelsen av søtsaker og usunn karbohydrater - denne vanen fortjener ros.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Lett fordøyelig mat

Diett lett å fordøye
Denne dietten er oftest brukt i sykdommer i fordøyelsessystemet, men spiller en viktig rolle også i forebygging av en rekke sykdommer. Lett fordøyelig diett er en enkel modifikasjon av den grunnleggende ernæring. Det er lett fordøyelig, med mindre det er en ekstra indikasjon kosthold bør gi oss den samme totale mengden energi og næringsstoffer som det er i riktig ernæring av friske mennesker.