Hvordan å behandle forstoppelse?

fredag 1. januar 2016

Søvnløshet

Hva hjelper for søvnløshet?


En av de viktigste tingene i vinne søvnproblemer er å søke til riktig søvnhygiene. Det skjer det, men dette er ikke nok, og du trenger de riktige teknikker, slik at du sovner i løpet av få minutter.

Jeg personlig har problemer med å sove jeg gjorde noen måter som tillot meg å sove allerede i et par minutter, selv om før du sovner, var jeg spent. I min artikkel presenterer jeg mitt hemmelige våpen fra søvnløshet, som personlig har jeg ofte bruker og anbefaler til andre.

Først av alt - CHILLOUT!

Med denne teknikken, vil hele kroppen slappe av og roe ned den stormfulle tanker. Teknikken utføre i banale 4 trinn:

1. Ligg på ryggen, plasserer hendene på sidene.
2. Lukk øynene og pust dypt.
3. Prøv å ikke tenke på alt, inkludert å fokusere på pusten din.
4. Stram og slappe av musklene. Start med leggmusklene, gradvis flytte til øvre del av kroppen.

Jeg har vært! Gjenta trinn 3 til du bestemmer deg for at du allerede er tilstrekkelig avslappet og rolig.

Tenke ting

Tenk deg et objekt, undersøke viktig at du bruker den for alle sanser. Denne tilstanden er ideell for å møte f.eks. enhver frukt.

1. Bryt dem fra treet, nøye titt på ham.
2. Kjenn glede han har, hvor mye den veier.
3. lukte det, føle friskhet og smak av den fantastiske aroma.
4. bite i et stykke, og samtidig lytte til lyden.

Denne teknikken vil tillate deg å rense seg med uønskede tanker og slappe av fra hverdagens bekymringer. Takket være foran de destruktive tanker som spesielt før du går til sengs kan gi livet en elendighet og effektivt gjør det vanskeligere å sovne.

La andre du sove


Hvis han ikke får sove, la andre gjøre det for deg! Tenk deg en gjeng med folk - hver av dem er kledd i grå, gjesper og knapt holder på bena. Prøv å føle deres tretthet, la den følelsen videre til deg. Jeg visste ikke engang merke til når du gjespet med dem.

La din indre dialog vil gjøre deg søvnig

Teknikken ligner på den forrige, men nå bedøvet av vår interne dialog (den stemmen vi hører non-stop i hodet). Den består i det faktum at vi snakker vårt sinn setninger som "jeg er trøtt", "Jeg ønsker å sove", "jeg skal sovne." Samtidig, redusere volumet av saker å snakke veldig sakte, endelig la hvert ord innledes med et gjesp.

Du vil bli overrasket, da etter noen sekunder du ønsker å gjespe, vil fem minutter ekko hverandre, og etter noen flere - søvn.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar