Hvordan å behandle forstoppelse?

torsdag 14. januar 2016

Spis deg slank

Hvordan i fire dager for å miste 2-4 kilo?


Ta til hjerte råd som i noen dager for å miste 2-4 kilo. I tillegg til å følge dietten - hver dag:
Drikk minst 2 liter vann (hydrering av kroppen vil bidra til å fjerne overflødig vann, redusere hevelse, og dermed miste mer vekt);


  • limit drikker kaffe (binder vann i kroppen);
  • unngå alkohol (som forårsaker utvidelse av blodkarene, noe som letter penetrering av vann inn i vev og dannelsen av ødem, men også i nærheten av linningen);
  • sett magen (prøve å gjøre det så ofte som mulig - på bussen, ser på TV, i køen). Denne enkle øvelsen som styrker magemusklene.

Diet første dagen

Frokost: saften av appelsiner, 2 epler og gulrøtter, fortynnet med vann.

Andre frokost: en liten kopp skummet kefir | nesle te.

Lunsj: grønnsaksjuice multi | kefir

Ettermiddag snack: juice av grapefrukt med ingefær.

Middag: grønnsaksjuice multi

Multi grønnsaksjuice: 3 modne tomater | pepper | Apple | gulrøtter | et stykke selleri | ss sitronsaft | 1/2 bunt persille | noen få dråper linolje | salt

Forberedelse: Vask grønnsaker, gulrøtter kratt. Klem saften juicer med alle grønnsaker og epler, og etterlater en tomat. Tilsett en klype salt og olje, bland godt. Put skrelles og skjæres i terninger tomat.

Diet andre dag

Frokost: stor banan, stekt i smør (en halv teskje), drysset med kanel.

Andre frokost: 2 små gulrøtter, et par skiver av fersk ananas, sitronmelisse te.

Lunsj: salat næringsrik.

Ettermiddag snack: et eple.

Middag: salat med blomkål og tomater | liten kefir.

Salat: noen blader av salat | 4 tomater | 2 agurker | løk | 2 ss olivenolje | 2 skiver av fetaost | ss olivenolje | fedd hvitløk | teskje tistel skyldig | frisk eller tørket estragon | pepper | salt

Forberedelse: Riv salaten i biter, skrellet tomater skåret i biter, løk penn, agurk półplasterki fetaost i terninger. Ha alle ingrediensene i en bolle. Bland olivenolje med knust hvitløk, eddik og krydder. Hell sausen salat mix.

Diet tre dag 

Frokost: et glass tomatjuice strødd med basilikum | eple.

Andre frokost: rødbeter.

Lunsj: fruktsalat.

Ettermiddag snack: Kiwi | 2 middels mandariner.

Middag: salat med grønne bønner og skje tunfisk.

Fruktsalat: halvparten ananas | et stykke rosa grapefrukt | noen frosne plommer | Spoon frosne bær | vanlig yoghurt

Forberedelse: hule sentrum av ananas, kuttet frukten i små terninger. Grapefrukt delt i biter og skjær dem i mindre biter. Tinte plommer skåret i partikler av alle størrelser. Plasser frukt i en bolle med ananas. Bland. Aktiv hell yoghurt, dryss med frosne bær.

Diet fjerde dagen


Frokost: salat med blomkål, paprika og 100 g kokt kylling | te av kjerringrokk.

Andre frokost: en stor kiwi.

Lunsj: salat med røkelaks.

Ettermiddag snack: et glass eplejuice | 5 tørkede aprikoser

Middag: et glass skummet yoghurt | Banana | 3 ss müsli

Salat med røkelaks: 50 g røkelaks | gjeng med reddiker | leder av salat | skive agurk | løk | teskje olivenolje | ts sitronsaft | salt | pepper

Forberedelse: Tear salat i biter, skjær tomatene i åttendedeler, og reddiker med agurk skiver. Hakk løken. Laks skåret i biter og dryss med sitron. Bland ingrediensene, posól, dryss med olivenolje og sitron. Smak til.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar