Gå til hovedinnhold

Spis deg slank

Hvordan i fire dager for å miste 2-4 kilo?


Ta til hjerte råd som i noen dager for å miste 2-4 kilo. I tillegg til å følge dietten - hver dag:
Drikk minst 2 liter vann (hydrering av kroppen vil bidra til å fjerne overflødig vann, redusere hevelse, og dermed miste mer vekt);


  • limit drikker kaffe (binder vann i kroppen);
  • unngå alkohol (som forårsaker utvidelse av blodkarene, noe som letter penetrering av vann inn i vev og dannelsen av ødem, men også i nærheten av linningen);
  • sett magen (prøve å gjøre det så ofte som mulig - på bussen, ser på TV, i køen). Denne enkle øvelsen som styrker magemusklene.

Diet første dagen

Frokost: saften av appelsiner, 2 epler og gulrøtter, fortynnet med vann.

Andre frokost: en liten kopp skummet kefir | nesle te.

Lunsj: grønnsaksjuice multi | kefir

Ettermiddag snack: juice av grapefrukt med ingefær.

Middag: grønnsaksjuice multi

Multi grønnsaksjuice: 3 modne tomater | pepper | Apple | gulrøtter | et stykke selleri | ss sitronsaft | 1/2 bunt persille | noen få dråper linolje | salt

Forberedelse: Vask grønnsaker, gulrøtter kratt. Klem saften juicer med alle grønnsaker og epler, og etterlater en tomat. Tilsett en klype salt og olje, bland godt. Put skrelles og skjæres i terninger tomat.

Diet andre dag

Frokost: stor banan, stekt i smør (en halv teskje), drysset med kanel.

Andre frokost: 2 små gulrøtter, et par skiver av fersk ananas, sitronmelisse te.

Lunsj: salat næringsrik.

Ettermiddag snack: et eple.

Middag: salat med blomkål og tomater | liten kefir.

Salat: noen blader av salat | 4 tomater | 2 agurker | løk | 2 ss olivenolje | 2 skiver av fetaost | ss olivenolje | fedd hvitløk | teskje tistel skyldig | frisk eller tørket estragon | pepper | salt

Forberedelse: Riv salaten i biter, skrellet tomater skåret i biter, løk penn, agurk półplasterki fetaost i terninger. Ha alle ingrediensene i en bolle. Bland olivenolje med knust hvitløk, eddik og krydder. Hell sausen salat mix.

Diet tre dag 

Frokost: et glass tomatjuice strødd med basilikum | eple.

Andre frokost: rødbeter.

Lunsj: fruktsalat.

Ettermiddag snack: Kiwi | 2 middels mandariner.

Middag: salat med grønne bønner og skje tunfisk.

Fruktsalat: halvparten ananas | et stykke rosa grapefrukt | noen frosne plommer | Spoon frosne bær | vanlig yoghurt

Forberedelse: hule sentrum av ananas, kuttet frukten i små terninger. Grapefrukt delt i biter og skjær dem i mindre biter. Tinte plommer skåret i partikler av alle størrelser. Plasser frukt i en bolle med ananas. Bland. Aktiv hell yoghurt, dryss med frosne bær.

Diet fjerde dagen


Frokost: salat med blomkål, paprika og 100 g kokt kylling | te av kjerringrokk.

Andre frokost: en stor kiwi.

Lunsj: salat med røkelaks.

Ettermiddag snack: et glass eplejuice | 5 tørkede aprikoser

Middag: et glass skummet yoghurt | Banana | 3 ss müsli

Salat med røkelaks: 50 g røkelaks | gjeng med reddiker | leder av salat | skive agurk | løk | teskje olivenolje | ts sitronsaft | salt | pepper

Forberedelse: Tear salat i biter, skjær tomatene i åttendedeler, og reddiker med agurk skiver. Hakk løken. Laks skåret i biter og dryss med sitron. Bland ingrediensene, posól, dryss med olivenolje og sitron. Smak til.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Lett fordøyelig mat

Diett lett å fordøye
Denne dietten er oftest brukt i sykdommer i fordøyelsessystemet, men spiller en viktig rolle også i forebygging av en rekke sykdommer. Lett fordøyelig diett er en enkel modifikasjon av den grunnleggende ernæring. Det er lett fordøyelig, med mindre det er en ekstra indikasjon kosthold bør gi oss den samme totale mengden energi og næringsstoffer som det er i riktig ernæring av friske mennesker.