Hvordan å behandle forstoppelse?

lørdag 19. desember 2015

Slutte å røyke

Hvorfor slutte å røyke?


Sigarettrøyking er en vane som er vanskelig å bryte. Mange etablerer seg som et nyttårsforsett eller en bursdagsfest som ender med sigaretter - ofte, dessverre, blir det snart klart at den sterke vil miste lysten til betennelse.

Hvis du lurer på om du skal slutte å røyke lese teksten under og se hvilke fordeler det bringer å slutte å røyke.

Slutte å røyke for helsen

Den første grunnen til at du bør slutte å røyke er: helse, helse og helse igjen!

Røyking skader, alle vet dette, og informasjonen om farene ved avhengighet er gitt på hver pakke sigaretter. Røyking kan bidra til fremveksten av sykdommer som lungekreft (lungekreft er nå den vanligste kreftformen), kreft i bukspyttkjertelen, aterosklerose og koronar hjertesykdom.
Advarsel! Husk at når du avslutte vane, selv mange år, er vår kropp i stand til å regenerere, og risikoen for å utvikle sykdommer forbundet med røyking reduserer selv til nivået av risikoen i folk som aldri hadde røykt. Videre kaster brennende bryr seg om helsen til ikke bare hans, men også folk fra miljøet fordi den ikke utsetter dem for tobakksrøyk, kjent som passiv røyking!
Videre kaster brennende bryr seg om helsen til ikke bare hans, men også folk fra miljøet fordi den ikke utsetter dem for tobakksrøyk, kjent som passiv røyking!

I tillegg påvirker røyking negativt hud, hår, tenner og negler, som kan være et argument spesielt viktig for kvinner. Hvis så vi ønsker å ta vare på et sunt og attraktivt utseende sigaretter skulle ende opp i papirkurven!

Hvordan å slutte å røyke? - generelle retningslinjer

Du vet at tiden var riktig for deg å slutte å røyke. Tenk for et øyeblikk, hva er de viktigste årsakene til at slutte å røyke. Prøv å minne deg selv av grunnene til så ofte som mulig.

Vurdere å besøke en lege for å få hjelp og råd legen ville gjerne informasjon om din beslutning om å slutte å røyke, og vise behandling.

Dato satt for røykeslutt. Bestemmes av datoen er dagen da du sluttet å røyke. En røyker som hadde bestemt seg for å utpeke en dag da slutte å røyke, og faktisk det gjorde. Den har en bedre sjanse til å lykkes enn noen som tar en slik beslutning på impuls.

En bevisst beslutning om å slutte å røyke dato vil tillate deg å planlegge denne testen. Og suksess avhenger nettopp på et godt program. Bestemmes av datoen du slutte å røyke er en viktig dag, så her er de faktorer som må tas i betraktning når du velger denne datoen og i forberedelsene til den dagen.

Hvis du tar en behandling som tar sikte på å hjelpe deg å slutte å røyke, må du følge instruksjonene gitt av produsenten - les nøye etiketten og spør på apoteket dersom du er i tvil Bli kvitt beholdningen av sigaretter, lightere og askebegre fra leiligheten kan gå ut du bare bra ..

Søk selv og planlegge nye aktiviteter for å unngå situasjoner som er forbundet med røyking og vil oppfordre deg til tego. Prøv å ha hendene fulle. - Du kan for eksempel få tak i "gummi gadget anti-stress" eller tegne selv esses-floresy. No sit i godstolen og prøv å unngå steder der vanligvis røkt / brant (f.eks. kjøkken) Spis i et annet rom eller på et annet bord enn før. Prøv å holde deg i røykfrie så ofte du kan. Tygge tyggegummi eller sukker tabletter.

Vær forberedt på å levere lav-kalori snacks og et glass vann som du alltid har på hånden så ofte som mulig nytte av avslapning Spis sunt og drikke mye vann hvis du føler en plutselig trang betennelse, finne deg noe å gjøre eller prøve å puste dypt - du går.

Fokus på ikke å røyke på en gitt dag - ikke tenkt å levere på hva som vil skje i morgen, neste uke, for ikke å nevne den neste måneden. Evaluere fremgangen din og gratulere deg selv så langt vellykkede resultater. Tenker ut sin premie som forårsaker du penger som du lagret ved ikke å kjøpe sigaretter, f.eks en ekstra utgang røykeslutt er knyttet til effekten av psykologiske og fysiologiske underlaget.

Nedenfor foreslår jeg at du noen tips om hvordan man skal håndtere disse konsekvensene og praktiske råd om hvordan du kan unngå fristelsen til å røyke en sigarett.

Problemer med psykologisk bakgrunn.

Vil du ha en sigarett? Pust dypt, vaske tennene, tygge tyggegummi eller suge på sukker tabletter uten sukker. Du føler irritabel, anspent eller stresset? Praksis for å forbedre humøret, puste dypt, ta kontakt med en venn, ta en lang avslappende bad. Har du problemer med å konsentrere deg?

Ta en tur, få litt frisk luft, ta en pause, forenkle planen for de neste dagene. Husk - dette problemet vil gå i de kommende dagene. Har du problemer med å sove? Unngå kaffe eller te sent på kvelden. Du føler deg veldig sliten / på? Prøv å være mer aktiv. Sove på dagtid, om du vil.

Problemer med fysiologiske underlaget


Har du mageproblemer? (på oppblåsthet / vind eller forstoppelse.)? Drikk rikelig med væske. Sørg for at din diett i en fiber f.eks. belgfrukter, ris, korn og helkornbrød, rå grønnsaker. Hvis mulig, prøv å øve mer. Spør legen din eller apoteket kan foreslå deg noen medisin for å støtte din kamp mot nikotin.

Du hoster eller dryppende nese? Dette er tegn på kroppen som regenererer seg selv etter ødeleggelsene forårsaket av røyking i det - faktisk, mener de at helsen. Disse symptomene forsvinner etter noen uker med å slutte sigaretter ikke gi oss lykke, glede og støtte. Gjør bare at vi mister kontrollen over sine liv.

Hvor mange ganger ikke likte oss en dato eller et møte med venner på et sted der du ikke kan røyke, fordi i hodet bare skrike "Jeg trenger en sigarett !!!" Flinging røyking gir ikke opp noe stort, men vi får frihet og fred i sinnet. Jeg kastet flere ganger, og jeg vil si bare at å kaste denne uhyrlighet du virkelig ønsker.

Ingenting med makt! Ingen viljestyrke vil ikke hjelpe, bringer viljestyrke oss til enda mer angst. Det hjelper en fast beslutning - "Jeg ønsker ikke å røyke fordi for meg unødvendig" er ikke den type tenkning - ". Jeg ønsker å slutte, men jeg er greit med det" Noen ganger "ønsker" og "kunne" er to separate ting, og slik er det med en avhengighet. Det er derfor 100% suksess gir deg -drogi røyker eller kaste -positivt allerede tenker på det faktum av kaster.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar