Gå til hovedinnhold

Gå fort ned i vekt

Hvordan å miste vekt raskt og sunt?


Sukker er en fiende av vekttap større enn fett. Folk som ønsker å gå ned i vekt bør spise måltider i små porsjoner, men oftere at ikke stimulere til en sterk produksjon av insulin og adiponektin.


Du ønsker å gå ned i vekt?

Folk som ønsker å gå ned i vekt bør spise måltider i små porsjoner, men oftere at ikke stimulere til en sterk produksjon av insulin og adiponektin. Måltidene bør være proteinrik, normo- eller lite fett og karbohydrat svært dårlig. Det er viktig å ikke helt eliminere fett utvunnet av vegetabilske oljer, smør og kokosolje . Kort og mellomlang fettsyrer som finnes i smør og kokosolje er ikke fetende.

Karbohydrater med høy glykemisk indeks (cornflakes, hvit ris, poteter) gjør det vanskelig å gå ned i vekt fordi de hemmer lipolyse og svakt stimulerer utskillelsen av leptin (metthetshormonet).

Derfor, etter et karbohydratrikt måltid sult snart tilbake. Den beste løsningen er å erstatte cornflakes havregryn som har en lavere glykemisk indeks, er alternativet å berike ris, cornflakes med litt olje eller fiber - for eksempel en håndfull nøtter. Fettet hemmer sekresjon av adiponectin, og hvis den består av MCT og LCT (olje og kokosnøttolje) - ikke fete, selv om den har et høyt kalori-innhold.

Tarmskylning og fasting

Det finnes metoder som anbefales - belaste kroppen og forårsake bivirkninger. I motsetning til det mange tror, renser faste kroppen - lipofile stoffer, herunder tungmetallforbindelser ikke lett utskilles i urinen, er bundet tilbake til metallothionein, og utskilles i gallen kommer i sirkulasjon hepato-tarm (ond sirkel) eller i andre avdelinger av kroppen.

For å bidra til deres utskillelse (rensing av kroppen) skal brukes under faste komplekse chelater (forbindelser) som binder metallene i de vannoppløselige produkter, som ville bli utskilt i urinen.

Apple cider eddik, populært spioneringen som en sunn middel for vekttap, faktisk, forårsaker betennelse i slimhinnen i magen, og dermed redusere appetitten og binder vann ved å øke urinproduksjonen - etter det som virker for oss at vekttap.

Produkter med lav og middels glykemisk indeks


Egg 0, ost fettete gul mold 0, Fisk 0, biff 0, valnøtter, hasselnøtter, pistasjenøtter 15, pepper 15, salat 15, mørk sjokolade 20, rødbeter 30, soya pasta 30, villris 30, epler 35, bokhvete 40, 45 basmati ris, pasta av durumhvete 50.

Produkter med høy glykemisk indeks

Modne bananer 55, semulegryn 60, mais 65 hvit ris 70, bygg 70, pasta laget av hvetemel 70, kokte poteter 70, rismelk 85, cornflakes 85, brød laget av hvitt mel 90 bakte poteter 95, øl 110.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Lett fordøyelig mat

Diett lett å fordøye
Denne dietten er oftest brukt i sykdommer i fordøyelsessystemet, men spiller en viktig rolle også i forebygging av en rekke sykdommer. Lett fordøyelig diett er en enkel modifikasjon av den grunnleggende ernæring. Det er lett fordøyelig, med mindre det er en ekstra indikasjon kosthold bør gi oss den samme totale mengden energi og næringsstoffer som det er i riktig ernæring av friske mennesker.