Hvordan å behandle forstoppelse?

søndag 20. desember 2015

Forbrenne magefett

Hvor raskt miste magen?


Mange spør seg hvor raskt ned i vekt fra magen. Svaret er ganske trivielt - bare trening og et riktig kosthold.

Som til tidligere, er det spesielle øvelser som ikke bare vil tillate oss å gå ned i vekt, men for å gjøre våre magen var flat. Selvfølgelig ville det ideelle være hvis alt arbeidet raskt, men jeg anbefaler deg å ha tålmodighet - resultatene vil være synlig etter en tid.

Den mest kjente og mest brukte øvelser inkluderer sykling, løping, gjør sit-ups, og mer initiativrike folk vil finne på nettet spesielle øvelser til dette: skråningen side, en liten bro, knærne til brystet, etc.

Trening for å miste buk fett

Vi lå på matten / madrass / teppe. Vi legger hendene langs kroppen. Knærne litt bøyd. Føtter støttet på gulvet. Mens inhaling heve beina til brysthøyde (bøyd i knærne!).

Selvfølgelig - ingenting med makt, hvis vi ikke gi råd "perfekt", er det vanskelig. Jeg pleide å komme til en slik form. I løpet av et slikt system vi prøver å holde stillingen for noen få sekunder. Puster ut, samtidig senke benet til startposisjon.
Advarsel! Vi har ikke satt foten helt flat, fordi det plager deg hvile ryggraden. I tilfelle av smerte i den nedre del derav, er det nødvendig å stoppe.
Øvelse gjenta 8 til 12 ganger.

Selvfølgelig, hvis du vil ha en perfekt figur er på fysisk aktivitet våre aktiviteter bør ikke ende. Hva smartere og - du kan ikke skjule - de såkalte rikere damene gjelder. slanking undertøy.

Problemet er at når du leser om denne type produkt, har man inntrykk av at det eneste materialet kaster setter på kroppen vår, og ikke brenne fett. For noen som ønsker å spare tid og slik villfarelse nok, er denne løsningen perfekt.

Og likevel, jeg tror det er et blindspor, og trenger å komme tilbake på rett spor, som er - for eksempel - en passende diett.

Diett for å slanke magen


Fettet kommer ikke bare fra mangel på bevegelse - det er forårsaket å absorbere en overdreven mengde mat for organismen. Den første og svært vanskelig skritt i kosten bør starte fra å begrense mat.

Selvfølgelig - ikke overdriv det den andre veien. Noen diett-mirakel, anbefaler de være hele dagen på vannet fra en plassering kaste bort. Hvis du allerede har minske mengden av mat i kroppen, så la oss gjøre det sakte ...

Selv gå av brød, men til kroppen ble vant til hans fravær, det tar syv dager. Etter dem i sju dager - igjen, noe satt til side. Jeg er ikke lege, så jeg gjentar klisjeer: Ikke gi opp slike ting som frukt og grønnsaker, fordi de er den sunneste.

Det kan være verdt å begrense poteter, eller gå til ris, fordi mindre fetende. Hvis du koker noe, så dampet og unngå steking. Vi spiser ikke godteri - hvis vi må, deretter en gang i uken. En diett ... Bedre en lege for å snakke om noen av forslagene, fordi ikke alle ideene som oppstår i aviser kan være sunt.

La oss vende tilbake for et øyeblikk for å trene, men heller fordi det er en viktig del av vekttap ... Meets påstanden om at "ned i vekt med magen" kan være på treningsstudio - hvis noen har råd til det. Studenten har det gratis på hans college vanlig.

Selvfølgelig, så vi slipper å bekymre deg for manglende ferdigheter for sykling, eller bor i hule treet der det ikke er for mye å legge ut noen teppe. Her finner vi så mye plass som nødvendige og instrumenter, som brukes for sportslige bragder.

Men vi må bevæpne oss med kunnskap, hvilke elementer er magen. Vanligvis er disse: benk, hvor vi oppdrar våre føtter og det er det som gjør at vi kan trunk vendinger, sitt stige liggende, mage krok og dens inverse.

Det er mange forskjellige ideer om hvordan å gå ned i vekt. De er godt kosthold, gode tradisjonelle øvelser, samt sunn fornuft og kreativitet. For uansett hva vi kom opp med, og alle kombinasjoner av oss å bestemme, først av alt vi trenger moderasjon og en erkjennelse av at vi ikke kan tillate å anstrenge kroppen din.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar