Hvordan å behandle forstoppelse?

onsdag 25. november 2015

Suppe diett

Suppe diett regler


Du må huske at vekttap programmet kan vare lenger enn 3 dager. Hver dag spiser suppe valg, som deler seg i 3-4 porsjoner.

Med suppe kan du:

vegetabilsk cocktail drink 1 og 2 liter mineralvann;

spise 2 skiver knekkebrød med mager skinke eller cottage cheese.

Innen tre dager vekten vil falle med 2 kg. Behandlingen kan gjentas en gang i måneden.

Kål suppe

Den forbedrer stoffskiftet og regulerer tarmfunksjonen. Den inneholder mye vitamin C, som akselererer fettforbrenningen.

Ingredienser: 1/3 hode kål (hvite eller italienske) | 2 løk | 2 tomater | 1 rød pepper | 1 gulrot | 1 stilk selleri | 2-3 fedd hvitløk | stor haug med friske urter (f.eks persille, dill, basilikum, oregano, estragon.) | pepper | spisskummen

Forberedelse: rene grønnsaker og vask. Shred kål. Peel, forvellet tomater, kuttet. Shred eller andre grønnsaker. Hell vann (ca. 1,5 L). Tilsett hakkede urter og kok til de er møre. Krydder pepper og spisskummen.

Vær oppmerksom! Ikke en bit av salt suppe.

Brokkoli suppe

Kilde til kalsium, kalium, jern, fosfor, krom og vitamin A, C og gruppe B. Den inneholder mye fiber, noe som bidrar til vekttap og lange tilfredsstiller sult.

Ingredienser: 1 brokkoli | 3 gulrøtter | 2 persille | 1 liten selleri | en haug med friske urter (persille, løpstikke, basilikum) | laurbær | allehånde | pepper

Forberedelse: renset gulrøtter, persille og selleri, vask og skjær i mindre biter. Hell vann (ca. 1,5 liter), tilsett krydder. Koke til grønnsakene er møre. Brokkoli skillet i buketter og vask, skylt urter, hogge. Legg til grønnsaker. Koke ca. 10 minutter avdekket. Suppen kan blandes.

Vær oppmerksom! Ikke en bit av salt suppe.


Gulrot suppe

En rik kilde til kalsium, jern, kobber, sink, magnesium, kalium, vitamin B1, B2, PP, M, C og beta-karoten. Forbedrer tarmfunksjonen, bidrar til å fjerne skadelige produkter av metabolisme og akselererer fettforbrenningen.

Ingredienser: 1/2 kg gulrøtter | 2 store poteter | En liten persille | bit fersk ingefær (ca 2 cm.) | kajennepepper

Forberedelse: Renset gulrøtter, pastinakk og poteter, skåret i biter, hell vann (1-1,5 liter), kok opp. Skrelt ingefær, makulere på et rivjern eller finhakk, legge til grønnsakene, kok til den er myk. Krydder pepper. Bland.

Vær oppmerksom! Ikke en bit av salt suppe


Vegetabilske cocktails

En rik kilde til fiber, så lenge stirre på og oppmuntre til fjerning av matrester fra tarmen.

Cocktail fra Beet

Ingredienser: 1 kopp bete juice, 1 eple, 1/2 kopp kefir, svart pepper

Forberedelse: Skrell eplet, skåret i fine partikler. Bland med juice fra bete og kefir. Sesong.

Cocktail med selleri

Ingredienser: 3 selleristilker, en agurk, en gulrot, en tabell skje spirer, hakket persille, revet ingefær.

Forberedelse: Rensede grønnsaker, finhakk. Tilsett de øvrige ingrediensene og bland dem med litt vann. Drikke tungt kjølt.

Cocktail tomato

Ingredienser: 3 tomater, skive selleri rot, en spiseskje av kli, cayenne pepper.

Forberedelse: De skåldede tomater, fjern skallet. Shred. Skrelles selleri, kuttet. Legg kli. Bland, krydder.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar