Hvordan å behandle forstoppelse?

fredag 20. november 2015

Mat som øker forbrenningen

Hvordan øke hastigheten på stoffskiftet?


Ifølge ekspertene er det ingen mirakel diett. Det er snakk om dette i lang tid. Hvis du ønsker å ta vare på din silhuett og gå ned i vekt, må du bare spise rimelig.

Men hvis kostholdet er faktisk bra og vekten fortsetter å vokse, kan årsaken til dette være mange. Med den plutselige økning i vekt svar kan f.eks. disease (f.eks hypotyreoidisme). Hos friske mennesker for vektøkning kan svare for treg metabolisme (et problem mange kvinner, spesielt etter 40 år).

Deretter ut av situasjonen er ikke noe annet enn "trimme" kjøkkenet.

Det er også verdt å din diett for å introdusere anbefale produkter som hjelper brenne kalorier raskere og temme appetitten.

Produkter som vil få fart på forbrenningen

Chilli - brukt i stedet for pepper. Den inneholder capsaicin, som gir raskere nedbrytning og brenne ekstra fett og stimulerer fordøyelsen.

Grapefrukt - spise ett stykke frukt om dagen, helst i morgen, fordi det vil bidra til å redusere beholdningen tkani fett, og i tillegg til å stabilisere blodsukkeret.

Sikori - legg til salater, fordi den inneholder bitre stoffer stimulere produksjonen av galle, som hindrer ansamling av fett.

Kiwi - spise ett stykke frukt om dagen, fordi allerede dette beløpet dekker det daglige behovet for vitamin C, som hjelper i å bli kvitt kroppsfett.

Ginger - kaste den til salater og desserter, fordi den inneholder Gingerol, som akselererer fettforbrenningen lagret på magen og indre organer.

Yoghurt - bare en kopp yoghurt en dag for å forsyne kroppen med en dose av kalsium, som aktiverer fettforbrenningen.

Kopp kaffe om dagen øker metabolic rate med 15%, men dessverre bare midlertidig. Jo lenger fjerner imidlertid tretthet, og kan derfor, f. eks.. mer praksis.

Olivenolje - 3 spiseskjeer per dag (. Du kan f. eks. drypp med dem en sandwich) gir enumettet fett som letter oksidering av fett.

Kirsebær - i sesongen bør spise dem uten begrensning, fordi de inneholder antocyaner som bidrar til å brenne fett, spesielt mageområdet.

Produkter som favoriserer en reduksjon i appetitt


Avocado - legge til salater eller gjøre det til en pasta, fordi den inneholder fett som stimulerer kroppen til å produsere et hormon som reduserer appetitten.

Bitter sjokolade - en strimmel av mørk sjokolade en dag vil redusere nivået av stresshormon - kortisol, som er forbundet med appetitt og dannelse av fettsmultringer.

Epler - inneholder mye vann uten tilsyn og fiber, og det trenger ikke føre til overdreven vektøkning, og veldig vanskelig munching epler er grunnen til at vi er mett.

Peanut - bare spise to spiseskjeer med nøtter per dag fordi de er fett, protein og fiber i proporsjoner som vil redusere appetitten.

Gresskarfrø - kaste inn salater eller knaske i stedet for chips, fordi de har mye protein, noe som bidrar til å redusere cravings for noe søtt.

Bokhvete - er det verdt å legge meg til grønnsaker og fisk, fordi det er lett å tilfredsstille henne for et par timer. Du kan ikke helle den zawiesistymi sauser. Det er veldig viktig.

Linser - ideelt for supper. Det inkluderer resistent stivelse, noe som gjør lenger føler seg mett. Dessuten har det i sin sammensetning protein, noe som senker fordøyelsen.

Brokkoli - du kan spise i ubegrensede mengder, fordi de er lave i kalorier. De gir en følelse av metthet i lang tid, fordi de inneholder mye fiber.

Havregryn - en god idé for frokost. De inneholder det meste av korn fiber, som stabiliserer blodsukkeret og reduserer appetitten.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar