Hvordan å behandle forstoppelse?

søndag 5. april 2015

Hurtig slanking

Rask diett slanking


Denne dietten er utmerket i varmt vær. Det er lett å fordøye, høy i fiber, og for at svært velsmakende, godt og hjelper deg å miste vekt raskt.


Dette er den eneste måten å gå ned i vekt. Det hjelper i å bli kvitt giftstoffer fra kroppen i august, redusere cellulitter, øke metabolismen og rense tarmen med dvelende rester av mat.

Med denne dietten noen dager kan være mye lettere, også redusere fordøyelsesproblemer. Forbedrer også utseendet av huden, som blir fastere og glattere.

Prinsipper for ris-frukt diett


1) Du bør spise opp til 1000 kalorier om dagen, noe som bør være spredt over fem små måltider. Frokosten var den siste tiden etter oppvåkning, og middag to timer før sengetid. Intervaller mellom måltidene kan ikke være lengre tråd fem timer.

2) Grunnlaget for minst 3 måltider om dagen bør være kokt ris, samt sesongens frukt (f.eks. jordbær, kirsebær, sure kirsebær, bringebær rips, stikkelsbær, epler, plommer, pærer, meloner, aprikoser.

Husk! Dietten kan benyttes inntil 3 uker. Kan gjentas hver 2-3 måneder.

3) Ris skal tilberedes så kort som mulig. Semi-fordøyd korn er lengre og bedre tilfredsstille sult. Rice bør ikke være litt salt, fordi salt binder vann i kroppen og forsinker tap av vekt.

4) Under dietten bør drikke kullsyreholdig mineralvann, ikke mindre enn to liter per dag. Du kan også drikke grønn, bitter te og alle typer urtete.

Husk! Du kan ikke drikke kaffe, svart te og søtet saft.

5) Den veier en vanlig, men ikke uttømmende trening. Dette kan være daglig (minst en halv time) gå eller sykkeltur. Vel å miste pounds påvirket dans og svømming.

Hva annet kan jeg spise?


Det kan være:

  • skummet meieriprodukter (melk, cottage cheese) og fermentert melk drikker (yoghurt, kulturmelk, kefir). Du må satse på naturlig, uten tilsatt sukker, fordi de er en rik kilde til kalsium og protein. I tillegg, fermentert melk som inneholder levende bakterier som har en gunstig effekt på fordøyelsen;
  • eksotiske frukter (spesielt sitrus). Ofte å strekke seg etter grapefrukt og ananas, fordi de inneholder komponenter for å akselerere fettforbrenning og vekttap.;
  • en gang om dagen kan du spise en liten mengde av magert kjøtt, fisk, hele korn (frokostblandinger, brød), nøtter, og skal nå for ferske grønnsaker.

Et eksempel på menyen ris-frukt diett

1 dag

Frokost: yoghurt med ris og en håndfull bringebær, kirsebær frukt og te eller mineralvann.

Lunsj: ris toppet med epler, frukt saus og urtete.

Bakt Rice: bag kokt ris blandet med revet eple, sitronskall og en klype kanel og 2 ss yoghurt naturell. Deretter oversettes til smurt ildfast form og gummy ca. 20 minutter ved 170 grader. Hell noe frukt mousse.

Middag: en skive grovt brød med en skive magert kjøtt, stilk av stangselleri eller agurk. Vannet.

Snacks: kefir med jordbærmousse og vanilje og ris pudding med rosiner og kanel.

Dag 2

Frokost: ris kokt med melk (i en tett) med noe frukt mousse lun. Vannet.

Lunsj: suppe jordbær, kirsebær og plomme med kokt ris (hvit eller brun), whitened naturlig yoghurt og grønn eller urtete.

Middag: mager fisk toppes med sitronsaft, dampkokt med brokkoli eller gulrøtter.

Snacks: loose-ris blandet med partikler av grapefrukt og banan, bakt i folie, oppgjørs den tykke yoghurt.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar