Hvordan å behandle forstoppelse?

tirsdag 23. desember 2014

Stress behandling

Hvordan takle stress?


Vet du folk som ikke får stresset? Fordi jeg ikke :) I dag, dessverre, vi alle få stresset. Mens man kan takle stress litt bedre, andre dårligere.

Hva påvirkninger som vi takle bedre med stress?


Sikkert hjelper i denne livsstilen og kostholdet. Derfor sier jeg dere i dag om noen matvarer som vil hjelpe deg å bekjempe stress.

Sjokolade hjelper bekjempe stress


Mørk sjokolade - med blokkere følelsen av smerte og depresjon.

Protein hjelper bekjempe stress


En liten mengde av høy kvalitet protein. Jeg snakker her eg. På egg, en liten kube av ost eller en liten håndfull nøtter (f.eks. pekannøtter). Dette bidrar til å holde blodsukkeret på et likeverdig nivå, og dermed forbedrer humøret.

Bananer hjelpe bekjempe stress


Bananer er en kilde til dopamin (vitamin B-gruppen), samt magnesium som berolige nervesystemet.

Kaffe hjelper bekjempe stress


Husk! Her vil jeg gjerne påpeke at kaffe bare i små mengder (jeg snakker ikke her om det overskytende av kaffe).

Kaffe i små mengder fungerer som en antidepressant, påvirker signalstoffer som styrer humøret, men når det kommer til overmål kaffe, kan det handle i moduler et helt måte og helt motsatt.

Gurkemeie hjelper bekjempe stress


Sikkert du har hørt av gurkemeie, er et krydder som har en gul-oransje farge. Det har mange medisinske fordeler, hjelper med depresjon og forbedrer humøret.

Også legge gurkemeie til retter (f.eks til lunsj -. Meget gode gurkemeie fungerer som et tillegg til dampede grønnsaker).

Blåbær hjelpe bekjempe stress


Blåbær bedre humør, bidra i produksjonen av dopamin.

Omega-3 fettsyrer kan hjelpe bekjempe stress


Studier har vist at omega-3 fettsyrer og bidrar til å lindre depresjon.

Husk! Når studier ble utført på fanger, ble en gruppe som fikk omega-3, den andre ikke. Denne gruppen, som tok omega-3 var mer rolig.

Syrnede produkter hjelpe bekjempe stress


Dette er produkter som silofôr, yoghurt, kefir, som er en god kilde til gunstige bakterier, som påvirker helsen til våre tarmen.

Husk! Hvis tarmen er sunt, det forbedrer automatisk humøret.

Det er også sagt at vår tarmen er som om våre andre hjernen. De omfatter en rekke signalstoffer, som er forbundet med stemningen er.

Det er derfor viktig å se etter dem.


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar