Gå til hovedinnhold

Forstoppelse behandling: samling av hjem rettsmidler

Samling hjem rettsmidler for tette tarmen


Tjueførste århundre er en alder av informasjon. . . og ingenting uverdig teori.

Jo mer verdifullt blir de lærdom fra ekte opplevelser.

For en tid siden, surfer på forumet, opprettet jeg en samling av uttalelser fra folk som har delt sine utprøvde metoder for forstoppelse og hindret tarmen.

Her er en del av denne samlingen:

1) HAVRE OG APPLE. "Til frokost. Etter en uke med å spise denne frokosten, merket jeg at jeg kan takle det med nesten ingen innsats flere ganger i uken. Etter to uker, satt jeg på tronen HVER DAG. Gleden av å ha tom tarm er ubeskrivelig. "

2) SPESIELLE FRUKTKOMPOTT. "Ingredienser: svisker, tørkede aprikoser, tørkede epleskiver, litt kanel og noen nellik. Alt sammen småkoke på svak varme. Når epler blir myk, litt som en jam, er kompott klar. Slike en god tease kompott tarmen. For dette er bra. "

3) SELLERI. "Vi fortsetter å spise den før, under og etter måltidet. Du vil føle deg litt som en ku tygger gress 24 timer i døgnet. . . men det fungerer! "

4) FYSISK ANSTRENGELSE. "Kanskje dette er ikke en oppdagelse metode, men fysisk aktivitet - for eksempel crunches, pilates, og til og med hopp - aktivere tarmfunksjonen, og dermed bidra til å forvise livet av forstoppelse."

5) FASTING VANN MED FRISK SITRON. "Ett glass eller to om morgenen og noen i løpet av dagen. Det er surt, men det fungerer! "

6) FORRETTER SUNN. "Jeg kan ikke kvitte seg med snacks. Men siden jeg byttet chips og popcorn på kornete barer eller wafere, begynte tarmene til å fungere bedre. "

7) I TILLEGG TIL SNACKS, er perfekt forfriskning for tarmen et glass fiber i morgen, før frokost.

Skjult kilde til fordøyelsesproblemer


Dette er interessant:

Når jeg blir stresset, kroppen din type reaksjon aktiverer slåss eller løpe.

Her kommer rush av adrenalin.

Hjerte Cross sjette gear.

Blodet flyter fra huden og tykner å redusere potensiell blødning.

Endelig er de fordøyelsesfunksjoner slått av fordi de ikke trengs for forsvaret i en nødssituasjon (bare stress!).

Alt er gjort for å lette kroppen fysisk reaksjon - til direkte energireserver på muskler som tillater deg å flykte eller slåss.

Den perfekte tingen. . . Hvis du er Fred og Emma Flinston og du må blåse før dinosaurene eller plukke opp en stein.

Imidlertid er stresset av en dinosaur en sjeldenhet i dag. I dag, faktisk, i stedet for utslipp, undertrykke den, og således forringe helsen, særlig fordøyelsesprosesser.

Og kroppen ikke gjenkjenner det faktum at stresset ut fordi du er sjefen ringte til kontoret, og du er redd for at han skulle miste jobben.

Må du stå foran sjefen, eller en grizzly bjørn, kroppen din mot den fysiologiske og biokjemiske reagerer likt.

Dette skyldes at den del av hjernen som kontrollerer responser på stress, og ufrivillig primitive.

For eksempel, trekker hånden automatisk ut av vannet hvis vannet er for varmt - du trenger ikke å tenke på det, er automatisk svar; FØR engang har tid til å tenke.

Dermed - om ikke fysisk losse stress i det lange løp er det konsekvenser: høyt blodtrykk, høyt puls, nervøs utmattelse, økt blodsukker, et svekket immunforsvar, tarmplager.

Da personen sliter med smerte poeng som er symptomer, heller enn å angripe kilden: stress.

Ingen ville ha forventet, fordi stress er en skjult basen helseproblemer.

Befrielse kan ta fysisk aktivitet i form av enda en livlig tur, mens i tilfelle av intestinale lidelser, inkludert forstoppelse og, selvfølgelig, fiber.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Lett fordøyelig mat

Diett lett å fordøye
Denne dietten er oftest brukt i sykdommer i fordøyelsessystemet, men spiller en viktig rolle også i forebygging av en rekke sykdommer. Lett fordøyelig diett er en enkel modifikasjon av den grunnleggende ernæring. Det er lett fordøyelig, med mindre det er en ekstra indikasjon kosthold bør gi oss den samme totale mengden energi og næringsstoffer som det er i riktig ernæring av friske mennesker.