Hvordan å behandle forstoppelse?

onsdag 26. november 2014

Forbrenne fett

De beste fett brennere

Du kan miste overflødig vekt uten store anstrengelser. Bare sette på spesielle produkter og behandling slanking suppe.

Start dagen


I morgen er det godt å ha blitt fjernet fra kroppen av akkumulert toksiner og stimulere stoffskiftet.

Eple cider eddik: to teskjeer koble av med et glass vann og drikke på tom mage.

Således fremstilte, inkludert drikke øker utskillelsen av fordøyelsesenzymer juice og stimulerer tarmfunksjonen.

Svart kaffe (uten sukker!): Den beste drikken det en time før frokost, samt koffein stimulerer fordøyelsen.

Grapefrukt: spise halvparten av måltidet, og forbindelser i frukt (inkludert vitamin C) vil støtte leveren og avgiftning av kroppen.

Soft-kokt eggeplomme inneholder bl.a. lecitin, og hun hjelper spre fett.

Havregryn: spise dem som grøt eller oversvømmet, fordi de er en kilde til B-vitaminer (forbedre metabolisme) og fiber (de beste feie ufordøyde rester).

Mint: drikk en infusjon av peppermynte blader (frisk er best), fordi dette fremmer utskillelsen av gastric juice og galle.

For en rask matbit


Og her er de produktene som smart lure sult ..

Epler: gi deg lang metthetsfølelse (takk pektynom som finnes i huden).

Jordbær, fersk ananas: svært næringsrik, og dessuten inneholde bromelin, et enzym som får fart på stoffskiftet og brenne fett.

Mandler: 7-8 stykker allerede tilfredsstille din sult. De er i seg selv proteiner, vitamin E og C, som begrenser fettakkumulering, samt støtte for bygging av muskel.

Aprikoser: nok 3-4 friske eller tørkede, så du kan bli mettet. I tillegg er disse fruktene har mye polyfenoler, som fart på vekttap prosessen.

På slutten av dagen ..


Så du tvinge fordøyelsessystemet til regelmessig mosjon ...

Saltvannsfisk: det beste er dampkokt eller grillet. Det er en utmerket kilde til omega-3 fettsyrer, som fremmer tarmfunksjonen og hindre opphopning av fett.

Brokkoli: spise dem lett forvellet. Det er en rik kilde til folsyre, som stimulerer utskillelsen av fordøyelsesenzymer juice.

Grønn salat: du kan spise i noen mengder, gjerne med en dråpe olivenolje. Takket være flavonoider som finnes i dem assimilert raskere calorie du brenne i en dag.

Linser: rik på protein, og fordøye det tar mye energi ..

Fett kvark: inneholder f.eks kalsium, som akselererer nedbrytningen av fettforbindelser.

Det hjelper deg ned i vekt


Hele korn

Brød og pasta, fordi de inneholder komplekse karbohydrater, og deres forbrenning forbruker mye energi som kroppen stammer fra aksjer.

Gryn

Det er en rik kilde til fiber, og den hindrer absorpsjon av fett fra andre matvarer.

Husk! Jevnlig forbrukes effektivt hindre yo-yo effekt.

Kål (fersk, syltet, kål, rosenkål)

Rikelig med vitaminer og mineraler som tvinger fordøyelseskanalen til intensivt arbeid og raskere metabolisme.

Vanlig yoghurt, kefir, kulturmelk

Gjæret melk drikker, blant andre, er kilden til linolsyre CLA. Er et stoff som stimulerer kroppen til å frigjøre mer energi.

Helst daglig drikke opp to kopper slike drikker.

Rødvin

Den består av mi.n. resveratrol, og han aktiverer gener fungerer, som er ansvarlig for fettforbrenning prosesser. Også til å hindre dannelsen av nye fettceller.

Ernæringseksperter anbefaler å drikke et lite glass tørr rødvin spesielt etter et tungt måltid.

Sikori

Inneholder mye bitre stoffer som stimulerer fettstoffskiftet og effektivt begrenser dens absorpsjon. Det er veldig tilfredsstillende, men likevel er lav i kalorier.

Grønn og rød te

For alle som bryr seg om linjene. I bladene av komponentene effektivt blokkere opptaket av fett og hvorfor det er verdt det å drikke etter hvert måltid.

I tillegg til disse te bidra til å fjerne giftstoffer fra kroppen og undertrykke appetitten.

Urter og krydder

  • løvetann regulerer bukspyttkjertelen, leveren og galleblæren, eller organer som er ansvarlige for fettstoffskiftet i kroppen;
  • chili inneholder capsaicin, som reduserer appetitten og stimulerer kroppen til å frigjøre varme og bruke en større del av energi;
  • kajennepepper øker forbrenningen prosessen, slik at det ikke akkumuleres i vev;
  • kanel bidrar til å forbrenne sukker, så de er ikke omdannet til fett;
  • hvitløk inneholder svovelforbindelser som støtter metabolisme og bidrar til å opprettholde en slank figur;
  • ingefær regulerer blodsukkernivået, og også gi deg inn i følelsen av metthet og bidrar til å eliminere oppblåsthet og i stor grad forenkler fjerning av giftstoffer fra kroppen.

Husk! Vann, juice, etc. Drikk en halv time før eller etter måltider (og ikke i løpet), fordi drikker svekke fordøyelses syrer.


Slanking suppe


Multi kylling grønnsaksuppe, zasyci din sult, som den berømte kål suppe, men den inneholder også opp til 7 produkter anses å være effektive fett brennere.

Ingredienser: 1 stor kylling bryst | 2 middels gulrøtter | 1/2 kopp hvite bønner | 2 stilker selleri | 1/4 liten selleri | 3 mellom tomater | liten løk | 2 fedd hvitløk | 2 ss olivenolje

Krydder: salt | cayenne | oregano | estragon | Timian | laurbærblad

Forberedelse: Bløtlegg bønnene dagen før. Gulrøtter, løk og selleri Peel, vaske, skåret i terninger. Skjær endene av stilker av selleri, fjerne de ytre fibrene, skåret i terninger.

Vask kjøtt, kutte fett deler.

Kylling, strimlet grønnsaker og bønner, legge til potten, dekk med vann, tilsett salt og urter (uten hvitløk) og kok til de er møre over middels varme.

Forvellet tomater med kokende vann, fjern skallet. Når grønnsakene og kjøttet er mørt, tilsett tomater og kok fortsette å putre.

Varm olivenolje i en stekepanne, klem hvitløk, stek og legge til suppe. Sesong.

Prinsippene for å spise suppe vekttap


Kostholdet bør vare i 7 dager (hver dag, spise 5 måltider). Suppe, spise tre ganger om dagen: på ethvert måltid og deler.

To andre måltider komponere produkter - fett brennere, som er beskrevet ovenfor.

Intervall mellom måltidene bør vare mer enn tre timer, fordi det vil tvinge fordøyelsessystemet til en fast jobb.

Drikk 2,5-3 liter fortsatt middels forkullet vann om dagen.

Ghostbusters kalorier


Selleri inneholder vitaminer som øker metabolismen: C (mer enn sitrus), B kompleks med folsyre, samt PP.

Det er også en rik kilde av sink og magnesium, som reduserer appetitten.

Selleri - i tillegg til vitaminer også inneholder fiber. Renser kroppen, fremmer produksjonen av galle, og samtidig unngå lagring sin. Hjelper fordøyelsen og eliminerer forstoppelse.

Gulrøtter er rik kilde til beta-karoten. Denne forbindelsen har antioksidantegenskaper som bidrar til å fjerne giftstoffer fra kroppen.

Husk! Renset og avgiftet fordøyelsessystemet vil kjøre mye jevnere.

I tillegg gulrot inneholder færre kalorier enn som er nødvendig for fordøyelsen.

Bønner - en naturlig regulator av fett, hemmer absorpsjon av stivelse, slik at en del av karbohydratet er eliminert, og det blir omdannet til fett.

Den inneholder også en stor mengde av protein, slik at kroppen benytter for å fordøye mye energi.

Tomater - en rik kilde til kostfiber, vitamin C, kalium (fjerner overflødig vann fra kroppen), og lykopen, som er en antioksidant som hindrer dannelsen av åreforkalkning og kreft. Lykopen er ødelagt ved høye temperaturer - stuet tomater, er kokt skuffen ikke din eiendom.

Kylling - i mager fjørfekjøtt er L-karnitin, som bidrar til å brenne fett.

Husk! At dens handling var effektiv, skal serveres sammen med vitamin C og inneholder tilsatt til suppegrønnsaker.

Olivenolje - en kilde til Omega-3. Forhindrer opphopning av fett i kroppen, og fremveksten av hjerte- og karsykdommer, styrker immunforsvaret, nervesystemet og reduserer nivået av dårlig kolesterol.

I stedet for olivenolje kan du bruke linolje, som er rikere på linolsyre. Det bryter ned fettceller og gjør dem til energi.


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar