Hvordan å behandle forstoppelse?

onsdag 26. november 2014

Diett for å gå ned i vekt

Hvordan å gå ned i vekt?


For å opprettholde din idealvekt, må du spise måltider kilo på 30 kcal. Eg. For en kvinne som veier 60 kg. daglig ernærings rasjon er så 1800 kcal.
Husk! Hvis du ønsker å gå ned i vekt, må du redusere grensen 500-1000 kalorier om dagen. Den beste løsning ville være en diett på 1000 til 1500 kcal. Velutviklet vil gi deg en følelse av metthet fra morgen til kveld, til tross for porsjoner spist måltider.

Dette vil tillate deg å gå ned i vekt 0,5 til 1 kg per uke. Men før du gjør det første skrittet i å miste vekt, må du vite hva og hvor mye du bør spise.

Husk! Starte slanking diett pyramide av kunnskap som vil vise deg hva produktgruppe for å spise og hvor ofte. En modell av den nye pyramiden ble utviklet for noen år siden ved Universitetet i Harvard i USA. Det var basert på Middelhavet diett, fordi det viste seg at de som bor i Middelhavet er mindre overvektige og mindre sannsynlig at lider av hjerte og kreft.

Fysisk aktivitet


Men det er ikke alt. Bunnen av pyramiden er en fysisk aktivitet, fordi regelmessig mosjon bidra til raskere absorpsjon i kroppen av næringsstoffer og hjelper med å bli kvitt overflødig kroppsfett.

Husk! I vekttap må du koble to ting: kosthold og mosjon. 

Kalori begrensning


Studien viste at den beste måten å gå ned i vekt i en gruppe, og under oppsyn av en ernæringsfysiolog, men det betyr ikke at en spesialist vil gjøre hele jobben for deg.

Husk! Et sunt kosthold er ikke et ork, jeg virkelig kan bli en glede, men egentlig er det du selv må finne ut hva som er best for deg og finne sin egen måte å shedding pounds.

Å miste vekt bør begynne å redusere kaloriinntaket. I begynnelsen like mye. Så du kan spise hva du vil, men i mindre porsjoner. Så - etter en uke (to) - begynner å studere og analysere tabeller av kalorier dine måltider.

Husk! Først nå vil begynne å se hvilke produkter som er kaloribomber , som vi ofte ikke skjønner.

Nå er det tid for den neste viktige skritt. Du må se hva næringsstoffer kan gi deg med diett. Men dette betyr ikke at du må gi opp sine favoritt mat.

Husk! Hvis, for eksempel. Knuckle eller spaghetti du liker, kan du spise dem, men du må huske at dette høy-kalori mat, og det er viktig hvor mye de vil koste. Og her har du å være veldig årvåken, fordi ofte ett måltid kan du spise så mange kalorier som du har satt for hele dagen.

Hvor mange måltider om dagen?


Det bør være et minimum på fire:

  • And breakfast;
  • Andre frokost;
  • lunsj;
  • middag.


Ytterligere femte parti av ettermiddagen, som bør bestå av frukt eller yoghurt. Intervaller mellom måltidene kan ikke være lengre enn enn 3-4 timer, ellers vil du føle glupske sult og neste måltid du spiser mye og raskt, velge tilfeldige produkter (inkludert de kaloriene).

Husk! Ifølge ernæringseksperter, og du kan ikke bruke denne regelen: "the time of 18 ikke spise" fordi det gjelder folk som går til sengs med den velkjente kyllinger og de av oss som lever aktivt og sen kveldsarbeid, kan trygt spise et lett måltid, selv etter time 21 for å ha energi til å operere. 


Hva
om godteri?


Det er veldig viktig. Man redusere nærings enkle karbohydrater, som straks øke blod sukker og forårsake et ønske for en annen del av noe søt (i kraft forårsaker overvekt).

Disse inkluderer:
  • godteri, kjeks, sjokolade.

Top spise riktig karbohydrater (korn, grønnsaker). Forskning har vist at karbohydrater gir en følelse av ro, det mest er laget av den ikke under stress, og den enkleste å fråtse på disse ulovlig, eller søtsaker fordi de er på fingertuppene. Forbereder grønnsaksretter tar tid, som oftest mangler.

i begynnelsen av sult kan tilfredsstille små porsjoner av søtsaker, f.eks. Et stykke sjokolade, frukt, og noen kjeks, men husk at til søtsaker behandle som sentralstimulerende midler og nå for ikke bare sporadisk.

Husk! I alle fall, kan de ikke erstatte lunsj eller middag. Og husk, alle endringer i spisevaner gradvis inn.

Håndteringen først med ett i dødelig vane, for eksempel. Blid te og kaffe, og når du blir vant til den bitre smaken av drikke, så før du begynner å lage en annen endring (f.eks., Erstatt stekt panerte stekt svinekjøtt stek kjøttet først, deretter stuet, og endelig kokt). Rekkefølgen her ikke spiller en rolle.

Husk! Det er ingen minste uansett hvilken av sine svakheter du avtale i begynnelsen av dietten. Viktig begynne.

Hva etter dietten?



Husk! Intensiv fase av vekttap kan ta opptil tre måneder, og deretter du gradvis, i små porsjoner for å øke kaloriinnholdet i menyen.

Etter en 1000 kcal diett så du kan i den første uken berike din meny bare 200 kalorier. Deretter legger ytterligere 200 kalorier. Dermed innen én måned skal føre til ca. 1500-1600 kcal per dag.

For de neste tre månedene skal være like mye en daglig dose, og først etter dette tidspunktet, kan du re-tillate litt mer.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar